W Zespole Szkół Rzemiosł Artystycznych odbył się „I Dzień reklamożerców”. Pomysł na wydarzenie zrodził się ze znanej na całym świecie imprezy „Noc reklamożerców”, stanowiącej swoisty spektakl złożony wyłącznie z reklam. W tym dniu Aula szkolna przeobrażona została w salę kinową. Uczniom kształcącym się w zawodzie Technik Reklamy było przybliżenie jednej z największych imprez reklamowych na Świecie. Uczestnicy mogli również śledzić najnowsze rozwiązania (metody i techniki) reklamowania produktów oraz trendów w zakresie video reklamy. Poza wyświetleniem najlepszych i najgorszych video reklam, uatrakcyjnieniem dnia były dwa wykłady: „Strategie marketingowe (prowadzony przez dr Annę Baraniecką z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu) oraz „Budowa personal brandingu przy wykorzystaniu platformy Linkedin” (wygłoszony przez mgr Justynę Adamczuk – specjalista ds. marketingu w przedsiębiorstwie SIKLA).
Patronat nad wydarzeniem objęło Kino Helios w Jeleniej Górze, które również zasponsorowało nagrody. Pomysłodawcą „Dnia reklamożerców” była Pani Aneta Salus – nauczyciel przedmiotów zawodowych w ZSART.