lp. | Zadania do realizacji | Termin |
1. | Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2022/2023 | 01.09.2022 r. godz. 900 msza św. w kościele św. J.Chrzciciela
godz. 1015 |
2. | Spotkanie z rodzicami klas I (aula)
1F i 1S 1DI i 1R 1LSP |
06.09.2022 r.
17:00 Aula 17:30 Aula 17:30 Galeria |
3. | Spotkanie z rodzicami pozostałych klas z wychowawcami | 06.09.2022 r. godz. 1730 |
4. | Zebranie Rady Rodziców | 06.09.2022 r.
godz. 1830 Aula |
5. | Otrzęsiny klas I-wszych zaprzysiężenie Samorządu Uczniowskiego | 07.10.2022 r. godz. 1235 |
6. | Próbna ewakuacja | 09/10.2022 r. |
7. | Święto Edukacji Narodowej | 14.10.2022 r.
godz. 900 |
8. | Wywiadówki śródokresowe | 08.11.2022 r. godz. 1730
wg oddzielnego harmonogramu |
9. | Zebranie Rady Rodziców | 08.11.2022 r. godz. 1630 AULA |
10. | Święto Niepodległości | 10.11.2022 r. |
11. | Próbny egzamin maturalny OPERON | wg. harmonogramu Operona |
12. | Spotkanie świąteczno-noworoczne nauczycieli i pracowników szkoły | 22.12.2022 r. godz. 1200 |
13. | Zimowa przerwa świąteczna | 23.12.2022 – 31.12.2022 r. |
14. | Wystawianie ocen w klasach maturalnych | 16.12.2022 r. |
Wystawianie ocen w klasach pozostałych | 20.01.2023 r. | |
15. | Zakończenie okresu I- szego kl. maturalne | 16.12.2022 r. |
Zakończenie okresu I- szego kl. pozostałe | 20.01.2023 r. | |
16. | Przeglądy prac malarskich | grudzień/styczeń
wg oddzielnego harmonogramu |
17. | Konferencja klasyfikacyjna kl. 4LPg
|
20.12.2022 r. godz. 1410 AULA |
Konferencja klasyfikacyjna kl. maturalnych
Technikum |
20.12.2022 r. godz. 1430 AULA | |
18. | Konferencja klasyfikacyjna kl. pozostałe Liceum | 24.01.2023 r. godz. 1410 AULA |
Konferencja klasyfikacyjna kl. pozostałe
Technikum |
24.01.2023 r. godz. 1430 AULA | |
19. | Konferencja podsumowująca wyniki okresu I | 26.01.2023 r. godz. 1510 AULA |
20. | Wywiadówki po I okresie roku szkolnego 2022/2023 | 26.01.2023 r. godz. 1730 |
21. | Zebranie Rady Rodziców | 26.01.2023 r. godz. 1630 AULA |
22. | Studniówka | 01/02.2023 r. godz. 1900 |
23. | Ferie zimowe | 13.02.2022 do 26.02.2023 r. |