{"id":11436,"date":"2020-05-11T07:18:22","date_gmt":"2020-05-11T07:18:22","guid":{"rendered":"http:\/\/zsart.edu.pl\/?p=11436"},"modified":"2020-05-11T07:19:44","modified_gmt":"2020-05-11T07:19:44","slug":"porzucona-rzeczywistosc","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/zsart.edu.pl\/2020\/05\/11\/porzucona-rzeczywistosc\/","title":{"rendered":"Porzucona rzeczywisto\u015b\u0107"},"content":{"rendered":"

Tablice \u201eZakaz wej\u015bcia\u201d, \u201eWst\u0119p surowo zabroniony\u201d, \u201eIntruzi b\u0119d\u0105 \u015bcigani\u201d nie zatrzymuj\u0105 fotografa. Odkrywanie dawno opuszczonych miejsc pozwala wej\u015b\u0107 do innego, cz\u0119sto zapomnianego ju\u017c \u015bwiata i odkrycia go na nowo. Fotograf przemierzaj\u0105c samotnie ciche, porzucone pomieszczenia, odkrywa ich tajemnice, zagl\u0105daj\u0105c w ka\u017cdy zakamarek poznaje kawa\u0142ek namacalnej historii. Brak ruchu, cisza pozwalaj\u0105 na skoncentrowaniu si\u0119 na wykonaniu jak najlepszego uj\u0119cia. Takie powinny by\u0107 za\u0142o\u017cenia tematu \u201ePorzucona rzeczywisto\u015b\u0107\u201d. Jednak dzi\u015b znale\u017ali\u015bmy si\u0119 w zupe\u0142nie innej i odmiennej rzeczywisto\u015bci. Przysz\u0142o nam si\u0119 zmierzy\u0107 z odizolowaniem spo\u0142ecznym. Niejednokrotnie musieli\u015bmy porzuci\u0107 dobrze znan\u0105 nam rzeczywisto\u015b\u0107. Jak temat zinterpretowali uczniowie klasy trzeciej, mo\u017cecie podziwia\u0107 na zamieszczonych przyk\u0142adowych zdj\u0119ciach. Cho\u0107 temat jest nie\u0142atwy to wi\u0119kszo\u015b\u0107 poradzi\u0142a sobie z nim doskonale. Gratuluj\u0119. Zdj\u0119cia wykona\u0142y uczennice klasy 3 DF:\u00a0 Katarzyna Kita, Weronika Klecha, Melani Meres i Tamara Sz\u0142apa<\/p>\n

Dorota Szajkowska<\/p>\n\n\t\t\t

\n\t\t\t